Tuesday 7 October 2014

CPUV October Terbaru

Sejak Dua menjak ni memang aku rajin tengok nuffnang..rasa seronok pulak bile tengok status On going tu kan..maklumlah aku tengah jakun. Orang yang dah berpuluh-puluh CPUV memang dah tak peduli dah aku rasa..Cuma orang-orang macam aku yang baru-baru dapat CPUV ni lah kejakunan tahap melampau sikit.

Aku start blog ni kira-kira dalam tahun lepas..tu pun sebab suka-suka je.. konon-kononnya nak kongsi cerita lah sebab kalau aku bercerita tak ada orang nak dengar..sebab aku banyak mengarut dari cerita benda betul. Suka terlepas landasan kalau bercerita.

CPUV Bulan October ni boleh dikatakan mencurah jugaklah walaupun sen-sen je sebenarnye . Tapi tetap ada. Tak putus-putus yang paling lama aku rasa iklan Proton PCC..dah la selalu je berputar-putar je.  Dari die ambil satu je ruang die tambah lagi satu ...jadinya ade 2 iklan Proton...Thank You..hehhe

6 Ongoing CPUV

Yang terbaru dan masih panas lagi Iklan SME Micro Finance dengan Satu lagi Proton PCC.. yang lain tu masih Ongoing lagi..harapnye lama lah. hehheee...

Pape pun..walaupun Sen-sen je..hahaha dengan jujurnya kan...tapi sonok lah jugak..terapi minda..hahahaa..

No comments:

Post a Comment

Jalan-Jalan ke Taiwan (8H 7M) - Day 2

Day 2 (Keelung - Heping Island)  Hari kedua, kiteorang akan ke Keelung dan Heping Island naik public transport. Kiteorang naik MRT dan bas...