Friday 10 October 2014

Tak Ada Apa Nak Cerita

Nak cerita pasal CPUV Baru masuk boleh? bosan je korang kan sikit-sikit CPUV.. Aku tak ada cerita nak cerita. Tunggu aku pergi Kundasang dengan Kota Kinabalu Bulan depan aku cerita sampai lebam. Sebelum aku cerita sikit-sikit pasal Kundasang dengan Kota Kinabalu ni..Aku nak cerita jugak pasal CPUV. hahahah

CPUV Terbaru.


Aku tengok nuffnang tadi ade 6 CPUV terbaru dari Lamido Digital Campaign dan Zurich Insurance. Aku pun tak tau ape bende tu..tengok jelah nanti kalau ade iklan dia melayang-layang baru tau ape bende tu. Pape pun..banyak jugaklah CPUV untuk bulan ni...walaupun baru 10hb..go go chayok( tak pasal-pasal).


12 Ongoing CPUV

Terima kasih Dunia


Aku memang ngarut je hari ni sebab aku tak tau nak cerita apa. Pape pun terima kasih Nuffnang...Terima kasih semua(Macam menang anugerah) .



Kundasang - Kota Kinabalu



Tetiba aku nak cerita pasal ni kan..ape kaitan? Tengok tajuk aku..Tajuk aku memang tak ada menjurus pada satu benda je..jadinya suka hati aku lah nak cerita pasal apa. ok..berbalik pada subheading(Cewah!) aku memang dah pergi KK tapi tulah..aku rasa macam kene pukau je setuju nak pergi KK ni lagi..tak adalah sebenar dengan rela hati aku nak pergi KK ni lagi sebab dulu tak pergi Kundasang..maklumlah kene saman dengan Polis. Aku nak pergi sana ni nak pergi cari Polis yang saman aku tu sebab aku rasa dia handsome jugak. hahahaa Kali ni aku akan ke Kundasang yang sejuk membeku(Halusinasi) dan cantik macam New Zealand Katanye! Sambil-sambil nak menghirup udara segar nak lari dari KL yang berjerebu bagai nak rak ni.

Island Hoping


Aku sebenarnye tak tahu sekarang ni Monsoon ke tidak kat sane..boleh ke nak pergi Island Hoping?? kang ade yg Hopeless kang...dulu pergi sana tak pergi pulau-pulau kat sane..hajat di hati sanubari nak pergi Pulau Manukan...Mamutik.. hajatnye lah..tapi tengok jelah nanti. yang pastinye aku nak makan seafood kat Pasar Filipina.. itu pasti bukan halusinasi.

Tapi lambat lagi bulan depan...sajelah nak bagi korang teruja.( Teruja ke masalahnya?)

No comments:

Post a Comment

Jalan-Jalan ke Taiwan (8H 7M) - Day 2

Day 2 (Keelung - Heping Island)  Hari kedua, kiteorang akan ke Keelung dan Heping Island naik public transport. Kiteorang naik MRT dan bas...