Tuesday 18 August 2015

CPUV July dan August 2015...CPUV ke 191

Wow!! tengok tajuk sikit kan..CPUV ke 191?? banyak jugak..aku pemalas sikit nak kire.. macam biasalah dulu bukan main excited tahap gaban. Lepas tu dah mula malas dah..mula-mula setiap kali dapat CPUV baru je terus update bukan main! lepas tu minggu-minggu lepas minggu-minggu makin malas..sebulan-sebulan, lepas tu makin malas makan tahun jugak aku rasa ni.

Sebelum aku tulis ni, aku pergi jenguk dulu blog orang..nak tiru, nak tulis ape..hahaha

aku combine jelah eh..bulan July dengan August ni walaupun baru 19hb..nanti kalau ada rezeki lagi..aku tulis lah lagi. Sekarang ni syukur..rezeki untuk Bulan July yang dah di creditkan..cewah!! macam berjuta-juta je kan?? sen-sen pun ada jugak kurang-kurangnya pun..walaupun seposen..lama-lama jadi singgit..dari awal-awal aku ada blog..dari CPUV pertama yang dapat 0.01sen je..sekarang Alhamdullilah..walaupun tak banyak, tapi sape nak bagi kan?? Nuffnang dengan pengiklan-pengiklan lah...

Untuk bulan July...blog aku di warnai(Ayat tak boleh blah) dengan iklan-iklan di bawah ini:-

1) Vaselin Vavavoom
2) Fair & Lovely Raya

Ada tu aku dah Wall's Magnum aku dah tulis dekat entry sebelum ni.


Bulan July

Untuk bulan August...yang terbaru di pasaran dan masih berlegar-legar di udara ni..adalah...:-

1) IKEA
2) UforLife_Launch(PC)
3) Maggi Royale of the Day
4) Saturday Night Fever
5) KFC-Zinger Rice Wrap
6) KFC-Kash Card Launch
7) Welcome to Shell Campaign

Yang ni memang baru lagi..Alhamdullilah..Terima Kasih..Syukur.

August

No comments:

Post a Comment

Jalan-Jalan ke Taiwan (8H 7M) - Day 2

Day 2 (Keelung - Heping Island)  Hari kedua, kiteorang akan ke Keelung dan Heping Island naik public transport. Kiteorang naik MRT dan bas...