Saturday 21 March 2015

CPUV March

Aku dulukan bukan main jakun dengan CPUV ni kan dapat je terus update..pastu makin lama biasalah Melayu Mudah lupa..hahaha teruk benoo perangai aku kan?? Aku akui tu tak payah nak cakap banyak...sebenarnye setiap bulan dengan Jayanya iklan CPUV ni memang tak pernah putus-putus Alhamdulillah. Cuma aku je tak update..bila dah tengok lama sangat aku tak update rasa bersalah mula menyelubungi diri..orang bagi rezeki ko tak reti-reti nak ucap terima kasih ke promote link ke kan..tapi banyak sangat!! huahuahua...Bulan March ni banyak jugak masuk, Syukurlah. Walaupun tak adalah berjuta-juta tapi dapatlah buat beli gula-gula seposen dua..Ada jugak yang iklan
dari Bulan Feb masih lagi berlegar-legar dalam blog aku ni macam South Australia Tourism.

Tapi macam banyak aku nak cite satu-satu, hambek ko!! buat tak reti je kan?? sampai iklan ape pun aku tak tau(Jujur).Kebanyakkannya dieorang sapu bersih tiga-tiga ruang disediakan...TQVM.

Tak pelah aku cuba yang terbaik..hahahaa

Iklan-iklan yang masih berpusing-pusing untuk bulan March adalah:-

1) South Australia Tourism
2) MATRADE Brand Awareness Campaign
3) British Council
4) MCMC: Klik dengan Bijak
5) DIGI Project Byte
6) Brighter Smile
7) Sensodyne Campaign
8) Physiogel
9) DIGI Live
10) Colgate Total Charcoal





Kalau korang nampak iklan ni berpusing-pusing masa korang tengah baca-baca blog aku, kalau ada yang berminat boleh lah klik-klik kat situ.

Apepun...aku nak ucap Terima Kasih pada Nuffnang dan jugak semua pengiklan yang sudi nak letak iklan-iklan ni kat blog aku yang tak seberapa ni.(Ayat suci murni)..


Terima Kasih...

No comments:

Post a Comment

Jalan-Jalan ke Taiwan (8H 7M) - Day 2

Day 2 (Keelung - Heping Island)  Hari kedua, kiteorang akan ke Keelung dan Heping Island naik public transport. Kiteorang naik MRT dan bas...