Friday 6 February 2015

Hotel Di Pulau Perhentian (Perhentian Kecil)

Lama dah aku rasa aku tak sambung pasal hotel kat Perhentian ni..macam yang aku bagitau dekat entry sebelumnya, Perhentian Kecil ni ada 2 bahagian...Long Beach dan jugak Coral Bay kalau korang tengok alamat Hotel tu Teluk Aur tu maknanya die dekat Coral Bay lah tu. Jangan Confius eh. Aku pun confius jugak sebenarnya. Jangan Nak confius-confius kan diri tu...kalau dah confius sangat korang redah jelah.

korang boleh lah menjenguk-jenguk ke bawah ni...tengok mane yang sesuai dengan hati naluri korang...dan paling penting sesuai dengan RM-RM yang korang ade...ikut hati mati beb...hahahah

Hotel Di Perhentian kecil


1. Rock Garden Chalet (Long Beach)
   Harga: Pakej 3H2M ( Double RM 390-RM 570)
   Website : N/A

2. The World Cafe@Bubu Villa(Long Beach)
    Harga : RM 600 - RM 720
    Website: Bubu Villa

3. Bubu Long Beach (Long Beach)
    Harga : RM 490 - RM 900
    Website : Bubu Long Beach

4. Fatimah Chalet (Coral Bay)
    Harga: RM 90
    Website : Facebook

5. Maya Chalet (Coral Bay)
    Harga: RM 100 - RM 120
    Website : Maya Chalet

6. Sharila Resort (Coral Bay)
    Harga : RM 190.80 - RM 1200
    Website: Sharila or Facebook

7. Ombak Resort ( Coral Bay)
    Harga : RM 150 - RM 550
    Website : Ombak

8. Alunan Resort (Long Beach)
    Harga : RM 499 - RM 1139
    Website : Alunan

9. Mimpi Perhentian (Long Beach) - Hotel Baru  Akan beroperasi 27th April 2018.
    Harga : RM 360 (Hill View) - RM 1140 (Suite Ocean View)
    Website : Mimpi Perhentian


** **Harga tertakluk pada Low,Peak, Super Peak Season. Korang kena tengok harga dekat Website hotel yang aku bagi tu. Ada juga harga yang aku bagi tu tak termasuk Tax. 


Follow IG : GEDEBAKGEDEBUK
Like FB: GedebakGedebuk

No comments:

Post a Comment

Jalan-Jalan ke Taiwan (8H 7M) - Day 2

Day 2 (Keelung - Heping Island)  Hari kedua, kiteorang akan ke Keelung dan Heping Island naik public transport. Kiteorang naik MRT dan bas...