Tuesday 30 September 2014

Travel Tour Review-Vietnam


Entry ni kali aku nak review sikit pasal Travel Tour dekat Vietnam..kenapa? sebab aku rasa kebanyakan orang yang pergi Vietnam akan ambil Tour package untuk jalan-jalan dekat sana. Kalau yang pergi setakat nak shopping-shopping tu mungkin dieorang tak kisah sangat lah pasal Tour package ni.

Syarikat Travel Tour ni memang sangat banyak dekat sana, memang tak perlu takut lah tapi kalau korang nak pergi aku rasa lebih baik korang buat persediaan elok-elok sebab nanti takut korang tak akan dapat harga yang sepatutnya dan juga yang paling penting service yang dieorang berikan tu tak berapa nak A.

VN Lotus Travel Co. Ltd


Ni salah satu Syarikat Travel Tour yang aku rasa sangat bagus. Aku dah cerita sikit pasal dieorang ni masa buat entry HCMC dulu. 3 bende yang aku boleh cakap pasal dieorang ni adalah  Harga berpatutan,Services Bagus,Tourist Guide Bermaklumat. Aku rasa tu dah cukup untuk jadikan Syarikat Travel Tour ni pilihan masa korang dekat sana nanti. Mungkin kelemahan dieorang cuma bab-bab lunch untuk Muslim jelah. Tu memang aku tak nafi kan. Tapi pada aku bende tu bende kecik je.

Macam Travel Tour yang lain dieorang akan ambil korang dekat hotel tapi apa yang buat aku rasa senang adalah untuk deal harga dan cara dieorang layan masa nak ambik pakej tu sangat menyenangkan. Ms.Khanh adalah orang yang bertanggungjwab untuk deal dengan aku dan aku sangat berpuas hati dengan layanan yang  diberikan. Die datang hotek untuk tunjuk pakej..aku rasa itu pun dah cukup baik sebab tak payah nak berjalan kaki ke office dieorang untuk deal harga.

Korang boleh pakej-pakej yang dieorang sediakan dekat bawah ni. Siap dengan harga.

Pakej-Pakej dan Harga

Chi Chi Tunnel

Pakej lagi


untuk maklumat lanjut korang boleh tengok atau hubungi:-

FB : facebook/vietnamtourslotus.comvn
Skype: hoatrangmk
Whataaps /Hotline: +84905958514
Email : info@vietnamtourslotus.com
Website : Vietnamtourslotus.com

No comments:

Post a Comment

Jalan-Jalan ke Taiwan (8H 7M) - Day 2

Day 2 (Keelung - Heping Island)  Hari kedua, kiteorang akan ke Keelung dan Heping Island naik public transport. Kiteorang naik MRT dan bas...