Sunday 5 July 2015

CPUV April, May, June dan July

Tengok tajuk aku...dasat tak tahap kemalasan aku? aku pun tak sangka jugak sebenarnye..
Bile check balik bile aku update CPUV aku eh? Rupenya...bulan March...ape ke teruk benoo aku ni?? Tak cakap terima kasih pun ko eh??? Dasar!! hahah..

okok..meh sini aku nak menunjuk sikit CPUV aku.haha..Rezeki jangan di tolak kan..pape pun entry ni lebih pada nak ucap Terima Kasih pada Nuffnang dan juga pengiklan-pengiklan yang sudi memilih blog aku yang  tak seberapa ni untuk dieorang iklan kan produk dieorang..pada yang dah visit masa iklan tu di tayangkan.TERIMA KASIH! banyak-banyak.


CPUV bulan April


Bulan April semua dah di creditkan..walau apa pun..Terima Kasih lagi sekali..korang akan baca aku punya Terima Kasih jelah dari mula smpai akhir.

Ada 7 produk..tapi ada 17 Iklan..sebab ada yang ambik 3 banner terus.

1) Chipsmore
2) McDonals
3) SunSilk Pink variant
4) AsiaPromoted
5) TGIF
6) DigiPospaid
7) Ikea



Bulan April

CPUV Bulan May


Untuk CPUV Bulan May ni..lebih kurang macam CPUV bulan April cuma dia lebih 1 banner.Ada 18 iklan yang berlegar-legar dalam blog aku sepjg bulan May. Alhamdullilah..

Aku pun tak tau nak cakap produk ke company..ape eh?? Ikut sukelah..asal paham...produk-procuk yang dah menghiasi blog aku sepanjang bulan May adalah...gitu! Ada 6 je tapi semua ambik 3 banner..Syukur

1) Zurich Insurance
2) TommorowLand
3) Panadol
4) McDonals
5) Maxis OnePlus
6) Colgate

CPUV Bulan May





CPUV Bulan June


Untuk bulan Jun pulak..memang tak putus walaupun aku malas tahap gaban nak update blog.huhu

16 banner dan 7 produk mengiklankan diri di blog aku yang tak seberapa ni..

1) Cool tea
2) Glico Pocky
3) e-Curve Doreamon
4) Dumex Dugro
5) Tesco
6) Umobile
7) Nando's

CPUV Bulan June


CPUV Bulan July


Yang ni masih lagi ongoing...masih lagi berlegar-legar dalam blog aku..Alhamdullilah.. Masa aku tengok aku tak jumpa pulak die ada..tapi aku tau die ada di situ..haha..

Terima kasih lagi sekali..dan berkali-kali sebab sudi pilih blog aku ni..

Sekarang ni yang tengah iklan adalah...skg ade 3 produk tapi semua ambik 3 banner..total 9 lah..hehe

1) Wall's Magnum Raya
2) Resort World Sentosa
3) Perfecto popcorn


Kalau ada yang berminat boleh lah tengok-tengok dieorg tengah promosikan apa..

CPUV Bulan July

Pape pun Terima Kaish Nuffnang...Terima Kasih pada pengiklan semua yang sudi pilih blog ni untuk mempromosikan produk korang..


No comments:

Post a Comment

Jalan-Jalan ke Taiwan (8H 7M) - Day 2

Day 2 (Keelung - Heping Island)  Hari kedua, kiteorang akan ke Keelung dan Heping Island naik public transport. Kiteorang naik MRT dan bas...