Saturday 30 March 2013

Clearance Sales Citta Mall

Off day

Banyak pulak clearance & warehouse bulan ni..tak tahu mana nak pegi(alasan! Padahal tak de duit) haha..walau apa pun plan tu dah ada..off day pun dah tukar sampai boss aku naik pelik kenapa aku tak nak cuti hari Ahad??haha..

4 Hari Saja..

Citta Mall

Clearance kali ni vitacare buat dekat Citta Mall..mana tu??aku pun baru kali ni dengar Citta Mall..haha sesat2 aku nak cari Mall ni..tapi kalau korang tau jalan untuk ke Subang airport mungkin tak ada masalah sebab Citta Mall ni tempat dia jalannya sama untuk ke subang airport..tapi sebelum subang airport kena uturn dekat roundabout(betul ke aku eja ni??)…kawasan sekitar dia memang macam tak ada orang dengan rumput melangit..macam tak ada orang ala2 macam nak tutup je..jalan masuk dia pun..hadoi! sedey! Tapi bila korang sampai dekat..persepsi korang akan berubah sebab..masuk2  je ada PakGuard..Nepal sedia akan tabik spring kat korang..haha..Hotel 5 bintang pun.. guard dia kdg2 buat tak reti je kat korang..haha…Parking masa tu free..Citta Mall ni cantik sebenarnya Cuma kawasan sekitar dia tu..memang tak berapa la…



Citta Mall

Map Citta Mall

Clearance…

Clearance diaorg buat dekat tingkat 1..atas McD..entah mana McD pun aku tak nampak men jalan je..ikut banner yang dia letak..sampai jugak…tempat sempit..la pulak orang boleh tahan ramai..barang2 taklah murah mane…Cuma adalah discount dalam 70% macam tu..ada juga 50% tak macam warehouse yang rata2 harganya lebih murah..aku sampai2 je dah scan semua barang barulah aku mula mencari apa yang perlu dan berbaloi2…

Revlon,Silkygirl,Juice organic…

Dah pusing2 akhirnya aku dan merembat beberapa barang..
1)    Lipstick Revlon ( RM 10)
2)    Age Defying Concealer(RM 10)
3)    Mousse Photoready Airbrush Revlon ( RM 30)
4)    Age Defying with DNA cream makeup Revlon( RM 30)
5)    Silkygirl Eye Shadow ( RM 8)
6)    Silkygirl Precision Brow Liner (RM 5)
7)    Silkygirl Rock Perfume 75ml ( RM 12)
8)    Organics Juice ( 5 Botol-946ml) ( RM 12)


Sebenarnya banyak lagi barang lain yang ada discount tapi sebab pada aku mahal lagi dah duit pun tak berapa nak ada…jadinya itu jelah yang aku beli..hehe selain dari barang2 yang aku beli tu ada juga barang2 macam Vitamin…St Ives..Palmolive shower gel..sarang burung..barang2 interior macam curtain( amboi cakap omputeh!)..haha cadar..selimut..tah apa tah lagi..barang2 macam handbag, baju, kasut polo pun ada..yang penting duitnya ada..

Tu dia

Juice orgnanik..organik sangat!!

Cashier..

Ni aku kira perlu ada improvement sikitla..cashiernya sangat lambat..tak taulah sebab apa mungkin masa tu hari pertama tu yang dieorang agak kelam kabut sikit..kod yang dieorang guna pun alamak! Kena key in la pulak…tak effective la…pastu cashiernye…Nyonya2..tak berapa Nampak…katenya..haha nasib baik dalam aircond sejuk sikit hati aku..kalau tengah panas…eiii! Memang la…tapi aku sabar je…hahaha…
Tu jelah aku nak cite…tak tau nak cite apa sebab..aku kat sana pun tak lama…lama tunggu nak bayar je..haha..kesian Nyonya2 tu….boleh diperbaiki lagi hehe…

No comments:

Post a Comment

Jalan-Jalan ke Taiwan (8H 7M) - Day 2

Day 2 (Keelung - Heping Island)  Hari kedua, kiteorang akan ke Keelung dan Heping Island naik public transport. Kiteorang naik MRT dan bas...